منو
تماس
اخبار » امضاء قرارداد ساخت و توسعه مدرسه شاهسوارانی درمجتمع تفریحی توریستی دنیای آرزو
Madares

امضاء قرارداد ساخت و توسعه مدرسه شاهسوارانی درمجتمع تفریحی توریستی دنیای آرزو

توسعه مدرسه زهرا و اکبر شاهسوارانی به مساحت 900 مترمربع در روستای اسلام شهر میاندرود به امضاء خیر محترم جناب آقای شاهسوارانی رسید. آقای هاشمی مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان، با اشاره به این که در مدارس شاهسوارانی در دو شیفت بیش از 600 دانش آموز مشغول تحصیل هستند، شدیداً با کمبود فضای فیزیکی و تجهیزاتی روبرو می باشند و ساخت مدرسه را در محوطه مدرسه بسیار ضروری می دانند. آقای نیکزاد مدیر کل آموزش و پرورش ضمن تقدیر از آقای شاهسوارانی بابت حمایت از 20 مدرسه در سطح شهرستان و حمایت همه جانبه از مدارس ، اعلام داشتند من از همه خیرین استان که در ساخت و ساز مدرسه و پروژه مهر و همچنین تجهیز هنرستان حمایت می کنند تشکر و قدردانی دارم.

آقای استادیان، معاون مشارکت های مردمی نوسازی مدارس، با اشاره به اینکه از حیث اهمیت موضوع و ضرورت توسعه، این اداره در تهیه نقشه و تکمیل ساختمان و تخصیص اعتبار سهم دولت و پیگیری لازم را دارد.

آقای عرب خزائلی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان میاندرود، اعلام داشتند روستای اسلام آباد از مناطق پرجمعیت و مهاجرپذیر است و رسیدگی به این مدارس یکی از اولویت های ماست.ما ازخیرین شهرستان و جناب شاهسوارانی سپاس گزاری می کنیم که مدارس ما را تحت پوشش وچتر حمایتی بنیاد آرش و مجتمع دنیای آرزو قرار دادند.